Jak przechowywać dokumenty firmowe?

mczay
Posty: 104
Rejestracja: 25 kwie 2018, 19:31

Jak przechowywać dokumenty firmowe?

Postautor: mczay » 16 maja 2018, 22:05

Tak jak w temacie – jaki macie sposób na porządek w dokumentacji firmowej? Czy warto zaopatrzyć się w pudła archiwizacyjne? Na jednym z for wyczytałem, że tego typu pudła są niezbędne podczas prowadzenia dokumentacji (zabezpieczają je przed ewentualnym zniszczeniem).

Lolien29
Posty: 1
Rejestracja: 17 maja 2018, 16:10

Re: Jak przechowywać dokumenty firmowe?

Postautor: Lolien29 » 17 maja 2018, 16:25

U Nas wszystko jest w segregatorach gdzie są dokładnie opisane rodzaje papierów oraz daty realizacji danych pism.

Elwire32
Posty: 1
Rejestracja: 25 maja 2018, 10:28

Re: Jak przechowywać dokumenty firmowe?

Postautor: Elwire32 » 25 maja 2018, 10:40

W naszej firmie mamy wydzielone pomieszczenie gdzie znajdują się kartoteki opisane w pojemnikach.

ScottSteinter77
Posty: 22
Rejestracja: 02 lut 2018, 10:23

Re: Jak przechowywać dokumenty firmowe?

Postautor: ScottSteinter77 » 25 maja 2018, 14:29

Moim zdaniem najlepiej je przechowywać w sejfie.
_____________________________
pracemagisterskiepsychologia.pl

jcdenton007
Posty: 21
Rejestracja: 09 lut 2018, 10:12

Re: Jak przechowywać dokumenty firmowe?

Postautor: jcdenton007 » 28 maja 2018, 08:56

Sejf to rzeczywiście bardzo dobre rozwiązanie! Pozdrawiam
_________________________
Pisanie prac licencjackich z pielęgniarstwa

arek3439a
Posty: 5
Rejestracja: 22 lip 2018, 10:25

Re: Jak przechowywać dokumenty firmowe?

Postautor: arek3439a » 22 lip 2018, 10:28

Dokumenty firmowe zawsze powinno się przechowywać w sejfie.

______________________________________________
darmowe-konto-osobiste.pl

Gergi39
Posty: 3
Rejestracja: 23 lip 2018, 06:54

Re: Jak przechowywać dokumenty firmowe?

Postautor: Gergi39 » 23 lip 2018, 12:19

To może być dobry pomysł.

rabata
Posty: 14
Rejestracja: 27 cze 2017, 10:07

Re: Jak przechowywać dokumenty firmowe?

Postautor: rabata » 25 lip 2018, 08:20

Niby jest RODO, firmy starają się odpowiednio przechowywać nasze dane tak żeby nikt nie miał do nich dostępu to i tak zdarzają się różne wyłudzenia przez wycieki danych, ja mam zabezpieczony pesel https://chronpesel.pl w razie takiej okoliczność i mogę spać spokojnie

PunisherRed
Posty: 7
Rejestracja: 26 lip 2018, 07:40

Re: Jak przechowywać dokumenty firmowe?

Postautor: PunisherRed » 26 lip 2018, 07:48

Najlepiej je trzymać w sejfie. Pozdrawiam serdecznie.
________________________________________________
Pisanie prac inżynierskich

Konrdowa
Posty: 69
Rejestracja: 27 lip 2018, 15:06

Re: Jak przechowywać dokumenty firmowe?

Postautor: Konrdowa » 14 sie 2018, 11:44

Według mnie w dzisiejszych czasach zdecydowanie lepiej byłoby postawić na archiwizację dokumentów w wersji elektronicznej. Jest to możliwie dzięki rożnym systemom, dostarczanym na przykład przez cenioną na rynku firmę http://www.primesoft.pl/. Taka elektroniczna archiwizacja pozwoli zachować ład i porządek, zwiększy bezpieczeństwo przechowywanych danych i ograniczy dostęp do nich osobom niepowołanym :) Nie wspominając już o tym, że dzięki takiemu elektronicznemu archiwum można zaoszczędzić sporo miejsca ;)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 5 gości